Deel:

Documentenbeheer

Binnen uw account heeft u - naast de bibliotheek in uw werkruimte - standaard een volledig documentenbeheersysteem tot uw beschikking. Met beide kunt u individueel of met meerdere collega’s werken.

U start uw online werkruimte altijd inclusief documentenbeheer

Documentenbeheer bevindt zich op 2 niveaus. Binnen uw werkruimte hebt u een afzonderlijke bibliotheek met de daarbij relevante en door deelnemers toegevoegde documenten. Binnen uw account heeft u een overkoepelend documentenbeheersysteem.

Wat kunt u doen in de bibliotheek

  • Door gebruikers in de werkruimte toegevoegde documenten beheren
  • Vanuit documentenbeheer naar de werkruimte gestuurde documenten beheren
  • Zoeken en filteren op verschillende documentkenmerken
  • Documenten bekijken en downloaden (ook ineens als Zip)
  • Documenten toewijzen aan onderwerpen
  • U heeft de juiste documenten gegarandeerd op de juiste plek beschikbaar.

Wat kunt u doen in documentenbeheer

  • Documenten geautomatiseerd uitwisselen met uw systeemomgeving
  • Documenten importeren en uploaden
  • Documenten beheren en geautomatiseerd verspreiden op onderwerp niveau
  • Documenten beheren en geautomatiseerd verspreiden naar werkruimten
  • Updates van verspreide documenten geautomatiseerd en gericht toevoegen/verspreiden
  • Verspreiding terugtrekken en documenten blokkeren
  • Filesysteem inrichten met behulp van mappenstructuren
  • Toegang en rechten beheren

Apart van uw reguliere filesysteem omdat documenten als onderbouwing en bewijsstuk bij onderwerpen, beantwoording, rapportage en verslaglegging kunnen dienen.

Hoe werkt documentenbeheer

Video met een introductie over de werking van documentenbeheer, het organiseren van uw informatiestromen, digitaal archiveren en de relatie van documentbeheer tot bibliotheken in portfolio's.

Scherm impressie

impressie software: documentenbeheer

Compacte schermimpressie van documentenbeheer binen uw account.

Hoe nu verder met documentbeheer?

De bibliotheek binnen een portfolio en het organisatiebrede bestandenbeheer zijn standaard beschikbaar. Geautomatiseerde uitwisseling (import) van bestanden uit uw eigen systeemomgeving vergt een extra instelling. Indien u daar gebruik van wilt maken, neem dan contact met ons op. De gebruikershandleiding voor bestandenbeheerders vindt u bij 'Support & Documentatie".

Deze website gebruikt cookies